Saturday, March 26, 2011

sweet SMS


" Salam hai cikgu saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih yg tak terhingga kpd cikgu kerana telah mendidik, mengajar dan membantu saya dalam pelajaran sehingga saya berjaya dalam pelajaran walaupun kurang cemerlang..saya doakan agar cikgu dirahmati dan disayangi ALLAH S.W.T dan dipanjangkan umur...saya takkan melupakan segala tunjuk ajar yg cikgu ajarkan kpd saya sebaliknya akan menghargainya...kalau ada salah dan silap yang saya lakukan pada cikgu harap cikgu ampunkan...kalau ada jodoh kita akan berjumpa lagi..-ikhlas dr sy M. ARIF AZLI B. AHMAD bekas pelajar 5E tahun 2010-Good Luck!!!"

-->>saya percaya ramai cikgu di luar sana mendapat SMS, email, inbox msg, YM sebegini drpd anak didik masing-masing..bukan ini yang kita harapkan bukan? tapi bagi saya kiriman sebegini membuatkan diri terharu dan hilang semua penat lelah dan membuatkan saya lebih berSEMANGAT dalam mendidik anak bangsa..insyaAllah..what a sweet SMS ;)

1 comment: